Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 18 februari 2013 21:02

Igår kom vi hem igen, efter att ha tillbringat en fantastisk weekend i Åre.
Om vi åker dit någon mer gång så får det bli en vecka.
Nu åkte vi dit för att hälsa på P:s dotter som är där och jobbar, men ska man åka för att åka skidor så är en vecka optimalt.
Vi hade det supermysigt och det är så härligt att få åka bort några dar och bara vara och umgås som familj.
Vi har ätit gott, umgåtts, promenerat och åkt snowracer bl.a

Långt att åka, men det gick hur bra som helst, eftersom vi har världens duktigaste kille, som överraskade oss med sitt tålamod!

Av Sandra - 2 februari 2013 22:32

Vad härligt det känns med Februari!

En månad närmare våren. Januari har bara bestått av sjukdomar för vår del, så jag hoppas att februari blir något bättre i alla fall.

På tal om sjukdomar så är jag fortfarande inte frisk sen influensan jag hade för över en vecka sen.

Jag var nog lite klantig som gick till naprapaten i måndags när jag inte var helt frisk än, så i tisdags så började jag om, och är nu genomförkyld igen.

Imorse vaknade jag med huvudvärk (har jag gjort i tre dagar nu) så nu undrar jag om det är bihålorna som jäklas med mig?

Aja, det går nog över.

Det tråkiga i det hela var att jag var tvungen att ställa in min promenddejt med Marie imorse.


Mjölken var helt slut här hemma så jag klädde på oss och pallrade mig ut till affären. Skönt att komma ut men huvudvärken blev värre.

Nu har den dock släppt med hjälp av alvedon och jag hoppas att jag får vakna utan den imorgon!


Kul inlägg, som bara handlar om sjukdomar.

Annars har vi haft en mysig dag, med mycket gos, lite städ och god middag! =)


Avslutar med en bild på världens finaste..!

 


Presentation


Välkommen in!
Hoppas ni hittar något som faller er i smaken!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards